"Hikayem" geçtiğimiz yıl piyasaya sunulduğunda oldukça sade ve gösterişsizdi. Ancak ilk dönemindeki yalınlığına rağmen bu yeni özellik birçok kullanıcı tarafından beğenilmemişti. Çok geçmeden ortadan kalkan bu durum sonrası potansiyeli ön gören Instagram yetkilileri, küçük ve basit güncellemelerle piyasa araştırmalarına devam etti. 
 
Nihayetinde Hikayem birkaç ay içinde kabına sığamayacak kadar büyüdü. Görsel üzerine eklenen yazılar, çizimler ve emojilerle başlayan bu serüven,  geçtiğimiz haftalarda reklamlanabilir formata geçişiyle önemini bir kere daha vurgulamıştı. Artık sosyal medya kullanıcılarının olduğu kadar markaların da vazgeçilmez araçları arasına giren Hikayem, piyasadaki söz sahibi olduğu alanları genişletme kararlılığını sürdürüyor.
 
Instagram kullanıcılarının severek kullandıkları Boomerang artık Hikayem kısmında da kullanılabilir oluyor. Hem de başka bir ek uygulamaya gerek kalmadan... Bu yeni güncellemeyle kullanıcılar artık gif oluştururken Instagram üzerinden direkt olarak gif hazırlayabilecekler. Bu gifleri de kendi sayfalarında veya "Hikayem" kısmında paylaşabilecekler. 
 
Bir diğer yenilikse Hikayem'e gelen mention desteği. Kullanıcılar artık istedikleri hesabı hazırladıkları görsellere/giflere etiketleyebilecekler. Bu yeniliğin reklamlama konusunda da yeni bir dönemi başlatacağını söylemek mümkün.
 
Instagram cephesinde yaşanan son yeni gelişmeyse Hikayem linkleri... Bu özellik öncesinde Instagram'daki sadece tek bir link çalışıyordu. O link de profilin biyografi kısmındaki tanıtım bölümüne eklenebiliyordu. Henüz sınırlı sayıda kullanıcının kullanımına açılan bu yeni özellik de çok yakında herkesi faydalanabileceği şekilde güncelleneceğe benziyor. 
 
Hikayem'de yenilikler bitmiyor ve Instagram pazardaki konumunu her geçen gün güçlendiriyor...